پلاک 92

خانه ای پر از حرف های ناگفته






آقاجان نیا...

دوشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۲۴ ق.ظ

آقا نیا! اینجا کسی منتظر تو نیست. آقااینجا رنگی از دین و ایمان نیست...

آقا جان شرمنده ایم تو تا صبح با معشوقت خلوت کرده ا ی وچشم روی چشم نمی گذاری.آقا جان نیا ما دروغ می گوییم آقا جان نیا من از خود می ترسم که دشمن تو گردم .آقا جان چطور من تو را دوست دارم که شب از عشق تو باید بیدار باشم ولی خواب خواب هستم.فقط حرف میزنم. آقاجان من و جامعه من چرابی وفا شدیم.

دم از شیعه بودن بودن میزنیم ولی در عمل کوتاهی می کنیم...

آقاجان میترسم...

میترسم بیایی و دشمنت شوم...

میترسم نیا...

اینجا مردم دروغ گو شده اند...

اینجا کسی منتظر نیست...

....


اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی


  • رز سرخ ایرانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی