پلاک 92

خانه ای پر از حرف های ناگفته






... و من چه نا سپاسم...

دوشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۳، ۰۹:۴۸ ق.ظ

غم موهایم را داشتم که یکدست و لخت نیست که میریزد
 
و چقدر ناسپاسی ات کردم

و ندیده بودم کودکی که موهایش را شیمی درمانی برده است

ولی ایمانش به تو ازمن بیشتر است و میخندد

و میخند و راضیست به رضای تو

و من چه ناسپاسم...

  • رز سرخ ایرانی

نظرات  (۳)

  • سید علی ولایت پذیر
  • به لیست پیوندهای وبلاگ ترول ولایت پذیر اضافه شدین
    یاعلی
    سلام
    خوش اومدی به خونه خودت
    یا حق
    سلام... مطلب جالبی بود...
    :)





    اگر دوست دارید تبادل لینک کنیم به من سر بزنید...
    www.farhangarmani.blog.ir
    www.finder.blog.ir

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی